شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

کد

تمام کد های وبلاگ و وبسایت که نیاز دارید که      شمارش کد ها به 60 تا کد می رسد در ادامه مطلب است. 

 

 

 

باور نمی کنی رو ادامه مطلب کلیک کن

ادامه مطلب ...

قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به دریافت رشوه شد

جان هیگینز قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به دریافت ۲۶۱ هزار پوند رشوه برای تغییرنتیجه بازی هایش شده است.

این قهرمان ۳۴ ساله در ویدئو کوتاهی که از اودر اکراین گرفته شده این مبلغ را از خبرنگاری که هویتش فاش نشده است دریافت می کند.او پس از باخت در برابراستو دیویس در مسابقات قهرمانی جهان به اکراین سفر کرده بود.او دراین قرارتوافق می کند که چهار فریم را در چهار بازی مختلف واگذار کند .او همچنین به خبرنگار می گوید تنظیم کردن نتیجه بازیها ساده است .

درهمین حالپت مونی مدیر برنامه های هیگینز و یکی از چهار مقام ارشد فدراسیون بین المللی بازیکنان حرفهای بیلیاردو اسنوکر درعکس العمل عجیبی اظهار داشت که از این موضوع پیش از رسانه شدن آن مطلع بوده اما شرایط در شهر کیف را باید برای درک بهتر جریان بررسی کرد.او تنها اشاره کرد که او به همراه هیگینز به اکراین رفته بود واز اینکه توانسته زنده این کشور را ترک کنند خوشحال است !

مرد آلمانی با گربه خود ازدواج کرد

اووه میتزشرلیش از شدت عشق و تعلق خاطر به این حیوان تصمیم گرفت با او ازدواج کند. او از ۱۰ سال قبل این گربه را در خانه اش که در نزدیکی شهر درسدن آلمان قرار دارد، نگهداری می کند.

 

 

این مرد ۳۹ ساله که به عنوان راننده در یکی از شرکت های پستی مشغول به کار است، درباره ازدواجش با گربه ۱۵ ساله خود گفت: این امر به نظر می رسد نوعی دیوانگی است، اما من می خواهم با گربه ام ازدواج کنم.

به گفته مرد آلمانی این حیوان به خاطر ابتلا به بیماری آسم به زودی می میرد.

از آنجایی که اداره ثبت احوال چنین ازدواج هایی را ثبت نمی کند، مرد آلمانی از کریستین ماریا لوری، بازیگر آلمانی خواست در مقابل دریافت ۳۰۰ یورو وجه نقد نقش عاقد را بازی کند. البته برادر دوقلوی مرد آلمانی نیز در این مراسم نقش شاهد را ایفا کرد. مردآلمانی تا قبل از این ازدواج نکرده بود.

کریستین ماریا لوری درباره این ازدواج منحصر به فرد گفت: در ابتدا فکر می کردم این موضوع مزاح و شوخی است، اما بعداً مشخص شد که این امر آرزویی است که مرد آلمانی می خواهد آن را تحقق ببخشد.

گربه در زمان برگزاری مراسم عقد، چندین بار با صدای بلندی میومیو کرد که این امر از سوی میهمانان نشانه بله گفتن و قبول ازدواج از سوی این حیوان تلقی شد.

درآمد گدایان تهران ماهیانه 1.5 میلیون تومان

یک پارس : معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه بیشتر متکدیان پایتخت از روستاها، شهرستانها و حتی اتباع کشورهای دیگر هستند گفت: گدایان تهران روزانه بیش از 50 هزار تومان و ماهیانه یک و نیم میلیون تومان درآمد دارند.

سید صادق اوالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با سپری شدن فصل سرما تغییراتی در برنامه های گشتهای جمع آوری بی خانمانها داده شده است گفت: با همکاری نیروی انتظامی مناطق و شهرداریهای ناحیه، روزانه بیش از 300 متکدی و کارتون خواب از سطح شهر تهران جمع آوری می شود.

وی گفت: در طرح جدید این سازمان، کارتن خوابها شبها جمع آوری می شوند که بر اساس جنسیت، زنان به مرکز اقامتی خاوران و مردان به لویزان منتقل می شوند.

اوالی افزود: متکدیانی که سابقه تکدی گری نداشته اند پس از تشکیل پرونده، عکس و تعهد و حکم قاضی در صورتی که کودک و نوجوان باشند تحویل خانواده می شوند. همچنین متکدیان بزرگسالی که برای نخستین بار دستگیر شده اند رها می شوند و در صورت سابقه دار بودن با حکم قاضی به مراکز حمایتی و ذیصلاح معرفی می شوند.

معاون اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه فشار اقتصادی، کم سوادی و رویای زندگی بهتر در پایتخت یکی از دلایل تکدی گری است گفت: بیشتر متکدیان از روستاها، شهرستانها و حتی اتباع کشورهای دیگر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با متکدیان داخل مترو برخورد نمی شود گفت: متروی تهران در محدوده سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران نیست و پلیس مترو متولی معرفی متکدیان به سازمان است.

گوگل کی‌بورد مجازی چندزبانه ارائه کرد

یک پارس : گوگل برای آن دسته از کاربرانی که به زبان دیگری جز انگلیسی در اینترنت جست‌وجو می‌کنند و کی‌بورد زبان مورد نظرشان را در اختیار ندارند، کی‌بورد مجازی به 35 زبان از جمله فارسی عرضه کرد.

 

 

این کی‌بورد که به‌صورت آن‌اسکرین است، به 35 زبان موجود است و به کاربران این موتور جست‌وجو امکان می‌دهد که بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافی حروف زبان محلی خود را وارد کادر گوگل کنند.

طبق اعلام وبلاگ رسمی گوگل، این کی‌بوردهای آن‌اسکرین، از طریق آیکون‌های کی‌بورد کوچک که در کنار نوار جست‌وجو قرار دارند و به‌صورت خودکار در هر زبانی که دارای این قابلیت است، ظاهر می‌شوند، قابل دسترس است.

واژه‌های جست‌وجو می‌توانند از طریق کی‌بورد آن‌اسکرین یا کلیدهای ویژه در کی‌بورد کاربر وارد شوند و زبان فعلی که شامل زبان‌ها و حروف غیرلاتین هستند کاملا از انگلیسی متفاوتند.

گوگل سال گذشته برای راحت‌تر شدن وارد کردن حروف غیرانگلیسی برای کاربران جهانی یک رابط کاربری برنامه‌نویسی برای کی‌بورد مجازی را به طراحان عرضه کرد اما اکنون با عرضه این کی‌بورد مجازی در کنار کادر جست‌وجوی صفحه خانگی‌اش گامی فراتر گذاشت.