شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

گوشی رایگان دریافت کنید!!!

گوشی رایگان دریافت کنید!!!! فقط با عضویت

شاید شما هم تو سایتا دیدین که نوشتن "گوشی رایگان بگیرید!!" و به احتمال زیاد باور نکردین.منم باورم نمیشد که یکی از دوستام بهم گفت که من از طریق همین سایت یه گوشی لمسی باحال گیرم اومده!!!

راستش قبل از این که ثبت نام کنه بهم گفت که ثبت نام کنم یا نه؟ منم گفتم که این سایتا چرته و همش دروغه .

ولی اون باورش نمیشد و رفت ثبت نام کرد و آخرشم یه گوشی شیک برنده شد و هی بهم میگه دیدی همون سایتی که گفتی چرته بهم گوشی داد!!!

حالا دیگه 100% مطمئنم که میشه برنده شد آخه کاری نداره که. فقط فکر نکنید که این سایتا غیر قانونی عمل میکنن که اشتباه میکنید. در واقع این سایتا از طرف شرکت های قدرتمند و سر شناس Nokia و Sony Ericson و ... پشتیبانی میشه و این کارا چون با زیر مجموعه گیری انجام میشه براشون بعنوان تبلیغات بحساب میاد که براشون خیلی مزیت داره.

روش کارم اینه که شما با انتخاب نوع محصول مورد نظرتون (ام پی تری پلیر ، تبلت ، موبایل، ال سی دی و ...) باید به نسبت ارزش محصولتون زیر مجموعه بگیرین. مثلا من گوشی Samsung Galaxy S2رو انتخاب کردم و باید 38 تا زیرمجموعه بگیرم. و این کار خیلی راحته. یعنی ما 38 تا دوست نداریم؟ 40 تا چی؟ 100 تا چی؟ باور کنید داریم

من که دارم شما چی؟ به احتمال خیلی خیلی زیاد شما هم دارید

خب برای ثبت نام در سایت زودتر بجنبید که زیر مجموعه هایی که دیگران میخوان بگیرنو شما بگیرین.

برای ثبت نام به این لینک یا لینک زیر برین و روی register کلیک کنین.

www.xpango.com?ref=92660559

بعدش صفحه زیر براتون باز میشه که باید طبق تصویر پرش کنید:(اگه عکس کوچیکه روی عکس کلیک کنید)

فقط توجه داشته باشید که حتما ایمیل و آدرس منزلتونو درست وارد کنید چون برای فعال سازی اکانتتون به ایمیلتون باید برین و همچنین محصولتونم به آدرسی که باید به انگلیسی وارد بشه میاد پس دقت کنید

وقتی فیلدها رو به درستی کامل کردید روی Register Now کلیک کنید و برید ایمیلتونو چک کنید و روی لینک فعال سازی ایمیلتون کلیک کنید. وقتی روی لینک فعال سازی کلیک کردید یه صفحه باز میشه که لینک زیر مجموعه گیری مخصوص خودتونو بهتون میده که باید بوسیله اون زیر مجموعه بگیرید.

امیدوارم ثبت نام کنید و بتونید محصول مورد نظرتونو بدست بیارید.