شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

ترفند: اس ام اس رایگان ایرانسل

پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. “لطفأ با من تماس بگیرید!” عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است. شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون “لطفأ با من تماس بگیرید!” را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه این کار بپردازیم.
برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

هزینه دقیق استفاده از موبایل را بدانید

بسیاری از 53 میلیون مشترکی که در کشور از سیمکارتهای همراه اول، ایرانسل و تالیا استفاده می کنند اطلاعات کاملی نسبت به تعرفه مکالمه و حتی تعرفه پیام کوتاه سیمکارت خود ندارند. در این گزارش جزئیات کامل تعرفه های اپراتورهای موبایل آمده است.


ادامه مطلب ...

بیوگرافی محسن یگانه

یگانه فرزند شهید است

این روزها در فضای موسیقی پاپ کمتر کسی است که درباره محسن یگانه حرف نزند. یگانه با اینکه سرگرم آماده کردن اولین کاست مجاز خودش است، از بسیاری خواننده‌ها که به اندازه انگشتان یک دست آلبوم در بازار دارند، محبوب‌تر شده و خیلی‌ها منتظر شنیدن کارهای جدیدش هستند.....

ادامه مطلب ...

تماس با ماآیا ایرانیان در گذشته قاشق قابلمه و بشقاب نداشته اند ؟

قاشُق ، بشقاب و قابلمه واژه های ترکی اند . اصلاً بسیاری از کلمات دارای حرف قاف ترکی اند . مانند : قیچی ،قاشق ، قابلمه ، قره قروت ، قرمز ، قره قاتی ، قالپاق ، قالتاق ،قشون ، چخماق ، قلدر ، قشلاق ، ییلاق ، اتاق ،مشتلق ،قزل آلا و...

این نکته موجب شده است...

ادامه مطلب ...

علوم غریبه و حروف ابجد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.