شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

چارشنبه سوزی

شمار حوادث چارشنبه آخر سال به .......

ایران اکونومیست: این حوادث شامل یک مورد انفجار مواد محترقه، 56 مورد آتش‌سوزی در فضای سبز، 40 مورد آتش‌سوزی سطل زباله، 49 مورد آتش‌سوزی ضایعات، 51 مورد آتش‌سوزی در حیاط منازل مسکونی، 12 مورد آتش سوزی در نزدیک فروشگاه و 15 مورد آتش سوزی وسایل نقلیه است.

شمار حوادث چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف تهران تا ساعت 22:30 امشب به 224 مورد رسید.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام کرد: حوادثی که تا ساعت 22:45 امشب در نقاط مختلف کلانشهر تهران رخ داده و به این ستاد گزارش شده است، به 224 مورد رسید.
این حوادث شامل یک مورد انفجار مواد محترقه، 56 مورد آتش‌سوزی در فضای سبز، 40 مورد آتش‌سوزی سطل زباله، 49 مورد آتش‌سوزی ضایعات، 51 مورد آتش‌سوزی در حیاط منازل مسکونی، 12 مورد آتش سوزی در نزدیک فروشگاه و 15 مورد آتش سوزی وسایل نقلیه است.
وزارت بهداشت شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کشور را 870 نفر و در تهران 86 نفر اعلام کرد.
به گزارش فارس، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت، شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال را 870 نفر در کشور اعلام کرد.
گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکی است: تعداد مصدومان گزارش شده از کل کشور تا ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) 870 نفر است که از این تعداد 237 نفر در محل به صورت سرپایی درمان شدند و 633 نفر نیز توسط امدادگران مرکز اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
بر اساس گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هیچ مورد فوت در کشور گزارش نشده است.
همچنین مرکز اورژانس تهران نیز شمار مصدومان شهر تهران در حوادث چهارشنبه آخر سال را 86 نفر اعلام کرد.
بر اساس گزارش رسیده از مرکز اورژانس تهران 36 مورد آسیب‌های مستقیم شامل 11 مورد سوختگی، 7 مورد آسیب به چشم، 10 مورد تروما و ضربه به دست و پا، 7 مورد جراحات ناشی از انفجار در نقاط مختلف و یک مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخرسال در شهر تهران گزارش شده است.
همچنین 50 نفر نیز دچار آسیب‌های غیرمستقیم، شامل غش، بیماری‌های قلبی، روانی و ... گزارش شده‌اند.
از لحاظ ترکیب جغرافیایی آسیب‌دیدگان در نقاط مختلف شهر تهران 26 نفر در شرق، 25 نفر در غرب، 9 نفر در شمال و 26 نفر در جنوب تهران دچار حادثه شده‌اند.
میانگین سنی آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخرسال در شهر تهران نیز 21 سال گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد