شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

اجرای طرح پیشگیری از جرایم در مدارس کشور

معاون اجتماعی ناجا گفت: طرح پیشگیری از جرایم همزمان با بازگشایی مدارس.... 

 

به ادامه مطلب بروید......

معاون اجتماعی ناجا گفت: طرح پیشگیری از جرایم همزمان با بازگشایی مدارس اجرایی می شود.

به گزارشمهر، سرتیپ دوم پاسدار بهمن کارگر عصر شنبه در حاشیه بازدید از فرماندهی دریابانی بندرامیرآباد در جمع خبرنگاران افزود: شورای سیاستگذاری ناجا و آموزش و پرورش تشکیل تا اقدامات پیشگیرانه از جرائم در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان کشور اجرا می شود.

وی گفت: پیشگیری برای مبارزه با مواد مخدر ، جمع آوری سی دی های مبتذل و برخورد با اقدامات هنجارشکنانه اعتقادی دانش آموزان در مدارس از رئوس اجرایی طرح پیشگیری از جرایم در مدارس کشور است.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اقدامات این معاونت در کاهش آمار تصادفات و بهبود فرهنگ ترافیک در جامعه تصریح کرد: از اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی و طرحهای پیشگیرانه توسط مردم باید به صورت فرهنگ درآمده تا بر میزان تلفات و آسیب های اجتماعی کاسته شود.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره اجتماعی در ستاد و کلانتریهای ناجا تصریح کرد: با تشکیل این مراکز 80 درصد پرونده های مربوط به آسیب های اجتماعی در کلانتری ها منجر به حل و فصل شده است.

کارگر از تشکیل موسسه آسیب شناسی اجتماعی با حضور متخصصین روانشناسی کشور در برنامه پنجم توسعه ناجا خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید اعتبارات امنیت مرزهای کشور را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: قانون مرزبانی هم اکنون مراحل تصویب نهایی خود را در مجلس شورای اسلامی می گذراند که امیدواریم با تصویب این قانون مشکلات بودجه ای مرزبانی کشور رفع شود.

کارگر در پایان هدف از بازدید خود از فرماندهی مرزبانی ناجا در بندرامیراباد بهشهر را در راستای بازدیدهای فرماندهان ناجا از مناطق دریابانی کشور و بیان دیدگاهها و رفع مشکلات این حوزه نیروی انتظامی بیان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد