شروع زندگی

هرچی میخوای

شروع زندگی

هرچی میخوای

علم رمل

 بد نیست با این علم یعنی رمل نیز آشنا شوید  

علم رمل از معجزات حضرت دانیال نبی است و این علم بر پایه ی اعداد و عناصر اربعهآب  خاک  آتش  باد ) است و تا حدودی میتوان  از آینده با خبر شد البته توسط این علم دوست داشتنی   .  که بیشتر بر مبنای سیرخط و نقطه است.
رمل نیز مانند علوم دیگرشاخه های گوناگونی دارد.

نظر ناباورمندان به رمل
به باور ایشان رمل، رَمّالی یا آینده نگری با ریگ یکی از دانش‌نماها است که افراد بسیاری آن را جزئی از خرافات می‌شمرند.


نظر باورمندان به رمل
به باور ایشان از کتب و رسالات قدیمی مثل دو چوب و یک سنگ اینطور بر می‌آید که:

رمل علمی است صحیح و از معجزات چند پیامبر از آن جمله دانیال نبی می‌باشد که مبنای آن علم نقطه‌است و ابزار آن مهره‌های رمالی است. البته با ریختن نقطه و ریگ نیز همین استخراجات انجام می‌شود.

در کتاب لغتنامه دهخدا برای رمل منبعی ذکر شده که در اینجا می‌آوریم و آن کتاب نفائس الفنون فی عرایس العیون نوشته علامه آملی در جلد سوم می‌باشد.
بطور کلی در هرشکل چهار نوع جایگاه داریم که به عنوان چهار عنصر طبیعت یعنی عنصر خاکی ، عنصر آبی ، عنصر هوا و سرانجام عنصر آتش در نظر گرفته می‌شود.

تعریف عناصر در علوم غریبه غیر از عناصر در شیمی است. در شیمی عنصر به مادهای گفته می‌شود که تنها داری یک نوع اتم خاص باشد ولی در اینجا چهار عنصر یعنی عناصر تشکیل دهنده عالم از نظر معتقدان به علوم غریبه همان خاک و آب و هوا و آتش است ; که البته برای هر یک از این عناصر تفسیر غیر از تفاسیر شناخته شده در علومی مثل فیزیک، علم هیئت و غیره قائلند. مثلاً برای خاک تفسیری غیر از خاکی که ما میشناسیم قائلند.

صور شانزده گانه رمل
200px-Raml


به زودی توضیح و شرح روشها و مراحل  علم رمل  در سایت قرار خواهد گرفت  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد